[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: INSPIRASI IKLAN YANG MEROBEK JIWA

Isnin, 31 Ogos 2009

INSPIRASI IKLAN YANG MEROBEK JIWA




1. Lori Pik up dan tanah untuk dijual (rujuk Gambar di atas ). Tanah dan kenderaan masih dalam keadaan kurang memuaskan, Percuma Tayar spare dengan tong ikan didalamnya, sesuai digunakan sebagai perhiasan dalaman rumah atau luar rumah. Untuk makluman, Air dikeliling tidak dijual kerana mengandungi Simpton-simpton H1N1.











2. Ensel pintu untuk dijual, sudah patah sebelah, tapi masih boleh digunakan jika digam dengan gam gajah. Mahu dijual kerana dah ganti ensel baru. Berminat hubungi persatuan Tukang Rumah Taman Majujaya.
3. Batang Cangkul bersalut cat 2k warna meron, Cangkul dah hilang, batang sahaja, Harga boleh dirundingkan. Kalau tak minat hubungi Persatuan Pekebun Kecil Daerah Lenggong Perak.
4. Anda minat Michael jackson, jika Ya.. kami ada barang kepunyaannya yang masih dalam keadaan rapi, ujian DNA pun telah mengesahkan barang ini kepunyaan Michael jackson. Barang ini telah ditemui oleh sekumpulan Pakar forensik Long Angelas dua minggu lepas dibawah meja tulis Michael jackson, keadaan masih elok, tidak berlaku kecederaan pada anggota badan, sesuai dibuat koleksi atau simpanan peribadi..Dapatkan segera Taik Hidung Michael Jackson..Unit terhad!!!! Ismailkan segera di alamat No 51,Main Street,Kota London.

5. Silamat Melesia, Nama wa Wong Back Hoe ale malang mau juai, sejenis Back Hoe masih elok dan cantik. Muleh tengok gambar dibawah.. Cermin sulah Tintet JPJ gelenti mau saman, Ale Ekon depan dan belakang, lagi ale LCD Monitor sekerin leper 19inci mule tengok DVD, Tayar depan besar bilakang kecik standard saiz, spokrim kalau mau kerum kita muleh bikin percuma, sesuai untuk aksi riadah besame keluarge mahupun sedale male. Kuase Enjin selibu cc, lebih sikit dari kancil sesuai untuk meleka-meleka yang mementingkan kelembapan dan kurang prestasi..Mau angkat!! muleh telefon di talian 100 cakap sama Telekom Malaysia..
6. Pejabat Penyiasatan kesihatan dan penyakit Amreka atau bahasa Inggerisnya Office Investigation Healty berminat untuk mendapatkan bekalan siput-siput babi untuk dibuat penyelidikan bagi mengubati penyakit H1N1, jika anda berminat untuk menjadi pengedar boleh menghubungi talian bebas Tol KL-Karak dengan kadar bayaran RM24.50 satu perjalanan.Ingat Siput Babi sahaja,siput sedut tak boleh!!!.












0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
Gifts for Grads
Advance Purchase 20% Off
nook-The Ultimate Gift for Mom
Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
New Barnes & Noble Membership Program!

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

INSPIRASI TEAM

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Powered by FeedBurner