[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: INSPIRASI IKLAN TAK JADI

Rabu, 9 September 2009

INSPIRASI IKLAN TAK JADI

INSPIRASI iklan tak jadi ni sebenarnya adalah untuk iklan jualan Ebook kami  untuk tajuk Hikayat Format, namun setelah difikirkan takut banyak page yang akan digunakan, iklan ini telah dikeluarkan. Lihat inilah iklan tak jadi kami yang sempat kami simpan..



Konsep E- Book ini dihasilkan oleh iNSPIRASI TEKNIK LAWAK Team berdasarkan satu idea baru pembelajaran yang boleh juga dikenali sebagai “Berilmu sambil berhibur”. Satu pendekatan telah diguna dan diolah oleh kami bagi menghasilkan E-Book tentang Format komputer ini dalam bentuk hiburan berunsur lawak jenaka tanpa menghilangkan identiti,proses, teknik serta gaya Format itu sendiri.
Kenapa teknik ini digunakan? Anda tanyalah diri anda, adakah sesiapa yang berasa seronok jika komputer yang digunakan mendatangkan masalah dan perlu diFormat?.. Walaupun anda jadi geram, menyampah dengan masalah komputer anda, tapi kami menjadikannya ubat sambil membantu anda melalui proses format yang akan bermula dari awal hinggalah anda berjaya menggunakan komputer anda sebaik mungkin,malah mungkin lebih baik dari sebelumnya.
Berbaloikah memiliki E-Book ini ?.. Kami beri anda jaminan anda akan boleh lakukannya.. kenapa ?.. Penerangan yang diberikan adalah berpandukan keadaan semasa proses format itu dijalankan samada dalam bentuk rupa dan tulisan serta punca masalah dan penyelesaian..
E-BOOK ini merangkumi :
                                    - Persediaan dan peralatan Sebelum Proses dijalankan
                                    - Semasa proses Format, apa masalah dan pengubatnya
                                    - Setelah proses selesai, Installer,Driver semua disediakan
                                    - Tips dan masalah penggunaan Windows
                                    -  Senang cerita komputer anda akan lengkap segalanya

APA KATA MEREKA
“ Sebelum ini saya sering menghadapi masalah saluran pernafasan sering tersumbat yang menyebabkan kegagalan saya untuk bernyawa, namun setelah saya mendapatkan EBOOK ini, masalah semua itu selesai dengan sendirinya kerana saya kita sudah  berada di alam lain..saya tunggu kamu semua disini…haha..ha..”
-   






       Arwah Mat Said bin Mat Saat. – Pengidap penyakit Segar dari Melake.






“Mutu serta prestasi larian empat kali empat saya kita ada menunjukkan penigkatan dari segi cacatan masa peribadi. Sebelum ini larian saya seiring tersasar ke tepi longkang, tapi kini tidak lagi dengan adanya E-BOOK Inspirasi.”
  Mr. Tony Senquel – Sport human at KlracingTeam.


“ Melalui Ebook Inspirasi dalan upacara Format ini, saya telah berjaya mendapat ilmu dan teknik untuk mengawal tabiat pemakanan saya yang buruk serta bersepah-sepah. E-book ini juga ada menerangkan teknik untuk mengangkat barang secara selamat dan mudah…ini amat berguna juga bagi saya kerana selepas ini saya mahu cuba angkat rumah saya pula , senang nak pindah kemana-mana.
 Wan Hussin b. Wan Junuh – Pakar sakit puan.


“ Jika dulu saya seorang penganggur, tapi sejak saya membeli E-Book untuk dijadikan hadiah kepada adik saya di Universiti, kehidupan saya telah berubah kerana kini bukan saya seorang saja menganggur, Saya telah berjaya mendidik jiran-jiran, kengkawan malah saudara mara saya untuk turut serta “pakej pengangguran” ini. Terima Kasih E-BOOK dan keluarga saya.
    


En. Basikal tahun 1979.






" Dulu Suami saya sering pulang lewat, kekadang sampai tak balik-balik, tapi semenjak saya membelikan DVD Ld DVDcopy ori punya keluaran Inspirasi, saya pula naik rimas kerana suami saya banyak menghabiskan sisa hidupnya dirumah..




Puan Lora Slimmer - Pakar makanan seimbang.

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
Gifts for Grads
Advance Purchase 20% Off
nook-The Ultimate Gift for Mom
Your Electronic Warehouse - Save on select Bose® products
Pre-Order 'The Short Second Life of Bree Tanner : An Eclipse Novella'

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
New Barnes & Noble Membership Program!

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

INSPIRASI TEAM

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Powered by FeedBurner