[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: INSPIRASI KREATIF CERITA SMS

Jumaat, 4 September 2009

INSPIRASI KREATIF CERITA SMS

SMS 1-PELUMBA MOGO GP

" Karanglah aku msg semula,aku tengah ambik lap ni..dah round last ni.."

SMS2- TIDUR

" Aku  sedang  tidur ni..esok kita cerita"

SMS - SEBELAH BILIK

" Celaka mamat sebelah ni, aku nak "membuangpun" tersekat-sekat, nak main mesej jangan ler dalam tandas"

SMS -ORDER BARANG

" Nanti ko singgah kedai komputer,belikan aku optical Mouse saiz 4gb punya, jangan lupa ".

SMS - KANTOI

" Ko kat mana" ?..Mesej Abu bertanya dari kedai minum.
" Aku kat kedai basikal ni, tayar pancit, nanti jumpalah?" Jawab Ahmad tanpa sedar Abu berada dibelakangnya selang 4 meja.

SMS- BALIK RAYA

" Mak, Raya tahun ni kami sekeluarga bakal lewat sampai , kerana TERPAKSA GUNA MINYAK RON95  nak jimat"..

SMS - TAK FAHAM SMS

" Berapa SMS ko semalam ? " .  Jawapan diterima " Nokia 6600jer ".

SMS- BUAH PALA

" Hampeh!! Ko kata  orang kampung ni nak tolak buah pala murah-murah sebab kena pindah, jangankan  buah Pala,  pokok pala pun tak ada ?"..

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini