[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: PELIK tapi Kreatif

Rabu, 16 September 2009

PELIK tapi Kreatif

Semasa bersiar-siar bersama Yahoo sementara menanti waktu berbuka, beberapa penemuan menarik telah "terjumpa "..Jom kita kongsi bersama..
Ada sesape berani nak sewa kereta ni untuk melaram dikampung..?
Banyak kelebihan kereta sport ini selain mampu menghasilkan cengkaman pada kelajuan selekoh 320kmj, ianya juga menggunakan kuasa bateri 3A jenis tapanyaki..
Beri laluan!!Beri Laluan !!! Lambat dah ni..kang tak sempat nak bukak posa !!!
Bakal mak mertua kalau tolak jugak pinangan aku kali ni,,tak tahu lah !!! 
Sesuai dibuat hidangan di pagi raya untuk menggantikan lemang dan ketupat, baru LAIN dari lain..
Desktop yang mempunyai kemahiran menari tarian zapin dan dondang sayang..
Mempunyai ubat pembasmi kuman jenama TOREK.
Amat sesuai dijadikan perangkap cicak.
Inilah Kuasa sebenar yang dimiliki oleh Speaker, jauh lebih hebat dari V.Sivakumar mahupun Pandikar Amin.
Sesuai untuk yang menghadapi masalah kekurangan darah putih.
Siapa kata kita tak boleh makan Kamera?.. Ini buktinya..
Ada sesapa berselesa tengah puasa ni ?..
Ciptaan terbaru, 2 dalam satu, jika dulu anda "berseorang" semasa melaksanakan amanah "Perut Memulas"..Kini tidak lagi.. 
Dijamin suci lagi bersih..
Sesuai untuk yang berkeluarga besar dan mempunyai satu tandas ajer dirumah..
Inilah contoh jika terlebih tengok cerita "Star Wars"..
Anak anda dinasihat jangan tiru aksi ini..
TAB mandi menggunakan cahaya lampu, pasti badan anda bersinar-sinar..Tak perlu buang masa pergi disko..lakukan dalam bilik mandi anda sendiri..
Ceriakan perkahwinan anda dengan menghadiahkan Cincin Telefon menggunakan teknogigi Bluetooh, sesuai untuk diletak di jari atau dijadikan aksesori untuk mengantikan subang.
Jika anda suka tutup komputer tanpa melalui arahan Shutdown, Ingat peringatan yang diberikan percuma ini oleh pengurusan Stadium Dallas..










Mahu elak kesesakan jalan raya bila pulang beraya?
Sewa Kapal Selam buatan negara Cina ini..Cuma dinasihatkan anda tidak sesat seperti mamat sorang ni..tak jumpa dimana kampungnya ?..







Disarankan PDRM mohon guna senjata ni.barulah kadar jenayah dan Demontrasi  boleh berkurangan..
Sesuai juga digunakan untuk membunuh cicak tanpa perlu membuang bangkai !!.

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini