[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: EPISOD KACAU episod resah

Isnin, 26 Oktober 2009

EPISOD KACAU episod resah


Kita lihat beberapa iklan menarik, critera serta adegan-adegan yang bakal mengundang malapetaka yang telah dimasak secara bersama tanpa bahan pengawet.


Anda bosan?? Mahukan kelainan..jika Iya..lihat iklan kami ini
Binatang peliharaan untuk dijual segera.. tidak memerlukan pemerhatian yang rapi..jimat kos dari habitat pemakanan secara sihat sejahtera.Penternakan secara berkumpulan atau individu digalakkan
Boleh dibawa berunding dan menjadi pengawal keselamatan..
Boleh membiak jika kena cara dan peraturan.
 




1.
" Lie, lain kali ko ikut aku pepagi, kita sarap kat warung tepi jalan sana? Sedap nasik lemak dia.."
"Apa!! ko makan sampah sarap?..isk tak nak aku!!

2.
Jika dahulu ibubapa berbangga jika anaknya jadi mahasiswi atau mahasiswa..tetapi kini semua ibubapa terpaksa berfikir empat lima kali kalau anak mereka mahu jadi mahasiswa..sebabnya anak mereka bakal menjadi MAHALSISWA @ MAHALSISWI..

3.
Gurindam jiwa
Ibu.. aku tahu engkau bersusah payah untuk membesarkan aku..
Ibu.. aku tahu pengorbanan mu begitu bermakna untuk membesarkan diriku..
Ibu..aku tahu derita dan sengsara hidupmu kerana ingin membesarkan diriku..
Ibu..aku sungguh terharu dengan usahamu ibu..
Tapi ibu..apakan daya takdir tuhan..
Ibu tidak mampu untuk membesarkan diriku..
kerana aku SEMEMANGNYA KETEK..

4. 

- Untuk selamat dan mengelakkan rumah anda dari dimasuki pencuri..buatlah dinding rumah seperti ini..gerenti selamat, malah kemungkinan dapat penangkap pencuriknya terus..














5.
" Aku ingat nak bersanding sebelah lelaki jer la..lagipun aku ni janda.. malu kat orang kampung kita"
" Apalah ko ni..Nak bersanding kena ingat ker..ko ingat ni periksa SPM nak ingat..ingat!!!

6.
" Macam mana kita nak mulakan ni..minit mesyuarat pun tak der ni"..
" Ala Datuk..pakai jam kan boleh..bukan setakat minit..saat dengan jam pun ada ape!!"

7.

Anda ada masalah dengan kekasih?? Mahu bunuh diri?..Tak perlu semua itu..kami ada ini..

- Penyakit bulu kambing untuk dijual
- Boleh berjangkit keserata kampung
- Tidak boleh diubati sampai mati
- Dapatkan harga promasi sementara stok masih ada

Ingat!! Kekasih anda pasti tidak kenal anda lagi..






8.
JPJ telah menahan sebuah Van yang sarat dengan orang asli Rompin untuk menuju ke Rompin kerana mereka mahu membeli belah diRompin...kejadian ini sempat dirakam oleh Mat Rompin bin Pekan dijalan menuju ke Rompin 
" Isk..ramai sangat penumpang ni..mana boleh macam ni? Ada bawak permit?..kata pegawai Jpj dari Rompin.
" Ada incik..Ada!! Mid keluar cepat!! " Cakap pemandunya yang bukan orang Rompin sambil menoleh kebelakang sambil menunjuk-nunjuk seseorang..
" Ni incik !! Pemandu Van berkata lagi sambil menepuk bahu temannya sambil keduanya tersenyum..
"Saya tanya permit!! mana Permit!! bawak dia ni buat apa?..Jpj terus bertanya..
" isk..incik ni..inilah permit..permit anak laki pisang namanya.." pemandu berkata....menyebabkan Jpj terus membatalkan sekatan jalan mereka di Rompin..

9.

Anda ada masalah pembantu rumah ? Indonesia bekukan pembantu rumah? Kami boleh atasi masalah anda..
Kami membekalkan mereka ini untuk anda..

- Boleh memasak
- Boleh basuh kain
- Jimat kos kerana tidak makan
- Rajin mengemas rumah

Minat..hubungi kami segera






10.
- Fakta sejarah..

Kalau nak tahu inilah kekasih Superman yang menyebabkan Superman lumpuh separuh badan kerana terlanggar tembok semasa terbang..


















p/s- Cerita supermen jatuh kuda tu cerita tipu..nak cover malu..


Jumpa lagi

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini