[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: FAKTA MENARIK bersama penaja iklan

Selasa, 3 November 2009

FAKTA MENARIK bersama penaja iklan

Lihat beberapa fakta dibawah..ada tak logiknya?

- Jika hari ini berita mengatakan tentang kes kemalangan melibatkan air, maka esok dan hari seterusnya akan keluar berita kemalangan yang sama tetapi tempatnya saja berlainan.

- Di satu simpan jalan, jika ada orang buka warung jual goreng pisang, esok lusa anda akan temui beberapa lagi warung yang sama sebelah menyebelah melibatkan pemilik yang berlainan..

- Jika anda temui atau terjumpa iklan begini - " Harga menarik, barang Kilang, cepat!! murah!!murah!! " jangan percaya, kerana tidak akan ada satupun barang kilang yang dijual seperti meja kilang, pejabat kilang mahupun minah kilang..

- Iklan " Jangan lepaskan peluang, Stok terhad, cepat dapatkan " - Maknanya stok barang terlebih-lebih, bukan terhad..

- Jana pendapatan sehari RM10,000 dengan hanya dihujung jari..Maknanya kita yang janakan dia duit sebab kita klik iklan dia, iklan kita tak tentu lagi kena klik ke tidak..

- Tahukah anda, iklan paling top dalam Google untuk rakyat Malaysia ialah berkaitan " KAYA dan LUCAH.., tak caya buat satu isu tentang BOGEL..nescaya traffik blog anda akan naik mendadak..

- ADA IKLAN TENGOK DULU..
Main Game terbaru lebih dasat..lebih real



-" Betul ker ko nak berpisah dengan Shafinaz tu ? Aku rasa elok ko fikir masak-masak dulu"

- Dah..aku dah fikir abis..aku dengan dia dah putus!! Until When..when..u know!!







- Satu cara mudah buat duit tanpa perlu keluar modal ialah dengan DENDA..tak caya tanyalah Astro dan Telekom..mereka ada jawapan..

- Orang kita minat dengan ayat Percuma dan Kaya..itulah sebab Skim Cepat Kaya boleh maju jaya, manakala kedai letrik bermaharajalela..

- Planet Pluto mengambil masa 258 tahun untuk mengelingi matahari dan setiap 20 tahun ia akan mengubah orbit(laluan) bagi mengelak berlanggar dengan platet Neptune..masalahnya..SIAPA DREBARnya?..

- Jika anda melawat Albenia dan baru lepas makan tengahari, jika orang Albenia bertanya anda sudah makan ke belum? Sila geleng kepala..jangan angguk..nanti dia bagi anda makan tengahari pula..

Iklan lagi da..

- Dia inilah penyebab berlakunya perpisahan antara Syafinaz dengan Pakwenye -rujuk iklan atas..

















- Over!! Suspek telah menghampiri kawasan sasaran..boleh tembak sekarang? Over!!
 













" Lie..esok aku mula niaga makan kat Medan Mara..jemputlah datang esok " Kata Roslan pada kawannya..
"Iye..Tahniah..Esok adelah pot aku nak lepak..ko niaga aje Lan"..Rosli bertanya pula
" Biasa jer..makanan ringan..macam kuih, alah..untuk alas perut petang-petang " Roslan menjawab
Esoknya kelihatan Rosli dan kawan baiknya Rosnah datang ke kedai makan milik Roslan dengan isterinya Rosnani..
" Bagi aku cucur udang dengan Tea O kurang minyak satu ".. Rosli mula memesan.
" Aku ko bagi laksa kurang susu dengan Milo ais kurang pedas satu " Rosnah kawan Rosli pun memesan juga.. Dalam 10 minit semua makanan telah tersedia untuk dinikmati oleh mereka berdua..
" Oi Lan..meh jab ? Rosli tiba-tiba memangil Roslan yang tengah seronok bermain ketuk-ketuk senduk dengan isterinya kerana tiada pelanggan lain..
" Apa masalah Lie..kurang pedas? Roslan bertanya..
" Ni.. ni kate cucur udang.. aku tengok tak de sekor udangpun ..tak baik Lan..menipu " Rosli membebel..
" Abis..kalau cucur badak..kena ada badak dalam tu..kalau kodok..kena ada kodok dalam tu.. " Roslan menjawab menyebabkan Rosli dan Rosnah cepat-cepat makan untuk menyelamatkan diri diketuk dengan senduk..

-ADAPTASI Juara Lawak.

Reign..

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini