[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: ISU BERGAMBER gembar gebur

Ahad, 22 November 2009

ISU BERGAMBER gembar gebur


  - Mey day!!Mey dey!! Kek mano lak landasan ni..semalam ado laie..
- Ambo ghoyak doh takdi  ke Kapten, kite ni tersasar doh dari laluwe.. Dok sey denga..


2. IKLAN ini ditaja oleh Kedai memusnah kereta Ah Liong, Kampung Pisang Rapat, Ulu Yam, Selangor
   -  Pelbagai perisa disediakan
- Cokelat
- Stoberi
- Ros meri
- Ais kacang
- Papedom
- Sesuai makan di atas bumbung rumah untuk tambah selesa dan kolestrol

3. SUIS AJAIB.
   - Sesuai untuk anak-anak nakal termasuk para-para suami nakal
- Ada Remote Kontrol dengan bateri doplas AA
- Senang digunakan dan mesra pengguna

4.

- Cawan untuk dimakan bersama air untuk dibuang.           
- Tahan lama dan kalis peluru
- Sesuai dihidang waktu tengah malam                               
-  Boleh dikitar semula jika perlu

5.

- Pengawal keselamatan merangkak orang Gaji.
- Sangat setia pada tuan
- Tidak tidur malam
- Rundingan harga tengok pada rupa, lagi buruk lagi mahal



IKLAN SUDAH TAMAT..

Adegan  bergambar 1.

- Ko ni betui ke anak aku ni ?..Macam anak kuda belang jer?..
- Sampai hati Mummy berkata begitu pada Irma, Irma memang anak Mummy la..cuba tengok pada taik telinga..kan ada persamaan dari bentuk, bau dan warna..
  -


Adegan bergambar 2.

- Apa salah Spider Man ni Encik ?
- Dia didapati cuba curi spenda kat rumah Elizabeth tadi..
- Ala..bang.. saya nak pinjam ajer la..spenda saya basah tak sempat kering..lagipun  hilangla  imej hero  bang kalau tak pakai spenda diluar..
- Ye la mak..dia tak pakai spenda..
- Jangan menyampuk orang tua cakap..
  -Mak rasala,  spender G-shock dulu dia ni kot ambik..terpaksa pakai yang 5 singgit.



Jumpa Lagik.

1 comments:

sweet.ants berkata...

hahhaa spider man kene tgkp polis. lol

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini