[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: PERISTIWA BERGAMBAR

Ahad, 15 November 2009

PERISTIWA BERGAMBAR


Ada teka teki untuk anda,
" TOL apakah yang tak perlu dibayar sampai bila-bila kat Malaysia ni..?

Jawapan kat bawah yek!!!


- Sofa jadi katil dua tingkat

- Sesuai jika nak jimat..

- Siang letak ruang tamu..

- Malam masuk bilik tidur..










" Biasa kalau benda tinggi macam ni ada lif kan ? Semut tonggek A angkat sesungut.

" Tul gak tu..tak penat nak panjat.. cuba U cari kat mana suis dia?". Semut Merah pusing Sesungut.

" Hoi!! U all berdua ni cari ape kes ? Rimas I tengok !!". Tetiba Sesemut datang letak sesungut.

" Cari suis untuk Lif..nak panjat tinggi jugak ni!!". Semut Tonggek A angkat sesungut.

" Kalau I say U all ni bangang, u all marah..benda ni mana ada lif, tangga ade la.." . Sesemut pusing sesungut.






-  Anda nampak 3 ekor semut dok panjat mangkuk tingkat kurus itu tak? ..tengok betul-betul...









Sesape ada cita-cita nak jadi lempeng, boleh buat terjunan Bunjee kat sini.
 



-Jika anda nak tahu nilah kekasih  kepada En.Tnb.
- Sebab nak buat baju ni lah kita kena bayar lebih sekarang ni..











PROMOSI UNTUK U ALL SEMUA!!!
" Corak kat badan I ni sesuai untuk corak batik,
Jika ada berminat boleh hubungi nombor kat telinga I ni..SMS ajer kalau telefon i tak layan sebab i tak faham pun ape u cakap. Sms selepas 10 malam tidak akan dilayan.." . Syed Lemburi bin Syed Muzaffar.




" Doktor ada ?" Pesakit bertanya..

" Er...er..er.." . Jururawat tak dapat berkata apa..

" Isk..gagap ke bisu awak ni..? ". Pesakit dah marah..

Kelihatan Jururawat tadi telah lari tanpa sempat menoleh kebelakang..

" Isk..ape-ape ajelah jururawat ni.. tetiba lari..sakit perut nak membuang kot!! Pesakit membebel..

" Macam mana ni..isk!!! tah tahan sangat ni..masuk jer lah.." Pesakit dah tak tahan nak tanggung sakit.

" Doktor, saya sakit gigi ni.. cuba tengok kot boleh cabut ker tampal ?.. Pesakit jumpa Doktor..





-
" Arch!!!!!!!!!!!!Erk!!!!!!!!!!!.. Doktor pula yang lari..




Tol tak kena bayar?.. Ada ker kat negara kita ni?..



Ada.. TALIAN BEBAS TOL..



Jumpa lagi..

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini