[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: KISAH BERGAMBAR disubuh AHAD

Ahad, 13 Disember 2009

KISAH BERGAMBAR disubuh AHAD

1. " Lain kali aku nak cuba letak peti ais 5 pintu pulak kalau aku berjaya bertahan 7 hari 7 malam.

SEE MAGIC FROM ME


2. " Patut lah pokok ni kurus kering, tengok saiz ko pun aku dah tau ".

BIG BUG


3. " Berapa lama ko bersalin kulit ni, seminggu sekali atau sebulan 2 kali ? "

Foot snake brand.


4. Istri - " Cepat bang, nak terberak dah ni.." Suami " Tu la tadi suruh berak, awak sibuk shoping "

what the funny from this picture??


5. Teman baru untuk Facebook ,dijangka populariti bakal menggugat Mawi dan jirannya Musa bin Deraman.

New Facebook member - in progress


6. Juara tinju kategori laut dalam.

Boxing champion in sea level


7. " Ha..berani ko bangun atau Bangun kalau berani ".. " Mana adil bang, main tumbuk dah la "..

It's not fair


8. Peristiwa kemalangan yang pertama sebelum berlaku kemalangan kedua yang menenggelamkan kapal TItanic..Haru !!!

FIRST ACCIDENT BEFORE SECOND ACCIDENT  


9. " Maydey!! Maydey!! Dimana landasan ni..tulun..tulun..

maydey !! maydey !!


10. Mimpi ngeri bagi pemain gitar seperti  Man Kidal..

Nightmare for the professional guitarist


SEMOGA TERHIBUR..

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini