[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: NO FLAT PALING MAHAL DI MALAYSIA

Sabtu, 9 Januari 2010

NO FLAT PALING MAHAL DI MALAYSIA











2. Selepas solat Asar sambil memakai selipar didepan masjib,  Imam Ramli berkata pada tok Siak Masjid..

" Karang .. kul Nam karang ko temankan aku kebandar boleh "..Imam bertanya

" Ha..ape hal pulak, nak kebandar ni Imam.?" Tok Siak bertanya..

" Aku nak beli nombor la.." Imam berkata..

" Ape sudah hilang akal ke ko ni Imam, nak beli nombor! aku tak nak ikut..aku tak nak terlibat "

" La..yang ko nak marah ni kenape..aku nak beli nombor jer.." Imam menambah suspen.

" Imam sendiri fikir la..patut ker seorang Imam macam Imam ni pergi beli nombor.." Tok Siak membebel.

" Ape pulak masalahnya Tok Siak,,aku nak beli nombor plat motor aku ni..kan ilang nombor 3 semalam.." Jawab Imam tenang tapi menyebabkan Tok Siak terus masuk semula kedalam Masjid untuk menyorok..

3 comments:

pawaka19 berkata...

minat ngan no plat L7 kat kete BMW tu ..menarik

fikaryna berkata...

hehe..lawak2..x baik tau..

siti nurkhijah berkata...

cantik x3;)

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini