[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: AYAT NAK KENA LEMPANG

Rabu, 28 April 2010

AYAT NAK KENA LEMPANG


Lihat beberapa contoh ayat yang boleh menyebabkan kita dilempang  kiri dan kanan secara pergi dan balik atau sekurang-kurangnya di luku beberapa kali..

1.
 " Mak tak suke jantan tu..ko jangan kawin lari pulak Suraya ?".
" Ha..kawin lari berapa meter tu mak..100 meter atau lompat berpagar !! " .

2.
 " Fazrin semalam lari tak cukup tanah kena kejar dek lembu semalam ko tau "..
"  Jangan nak temberang la Fahmi..tanah kan main banyak ..cuba ko lari dari sini sampai KL..kan tanah saje"

3.
' Bunga tayar ko tak de ni..botak dah ni.. "
"Nantilah aku suruh botak beli bunga  letak kat tayar aku tu..bunga Rose ko rasa cantik tak ? ".

4.
 ' Ko jangan jadi lembu dicucuk hidung Mazlan..malu mak !! "
Lembu sape kena cucuk hidung tu mak? Dia nak bubuh anting-anting ke ?

5.
 " Eh..ramai ni ..anak buah sape ni Mak Su ".
Ala..anak buah timun, pisang dan keladi ..tu yang kuning  sikit tu anak buah langsat..

6.
 " Kita kena cari jalan ni..macam mana nak selesaikan masalah ni "..
Ko bute ker..depan tu bukan jalan !!!..

7.
 " Patutnye ko ikut macam Fazrin tu..dialah jadi tulang belakang keluarga skrg ni.. bukan  cam ko.."
" Agak selama ni Fazrin tu tak de tulang belakang ye mak...?? ..

8.
 " Ko jangan meninggi diri ngan Pak Long Ko..tak baik .."
" Memanglah mak..saya lebih tinggi dari Pak long..tak kan saya nak duduk lak bila jumpa dia"..

9.
" Murah hati betul Fahmi tu..tak sangke " ..
" Kat kedai mana tu..saya memang minat makan hati ni..kira berapa sekilo..murah sangat ke ?

10..
Tiada..he..he..

0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini