[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: LAWAK SEBELUM SEMALAM

Rabu, 14 April 2010

LAWAK SEBELUM SEMALAM


KERJA

Mak Tijah pergi rumah Mek Senah tengahari itu..

" Lewat balik ari ni Rahim ? " . Tegur Si Emak apabila melihat anaknya baru pulang dari sekolah..

" Van rosak la Mak..tu pasal lambat ".. Jawab Si anak kepada emaknya..

" Van Ustaz tu memang selalu rosak Senah..ari tu lewat jugak anak aku balik ". Mak Tijah menyampuk..

" Dah..pi makan dan salin pakaian tu..petang ni  keje Rahim " .. Emak menyuruh dan bertanya..

" Ada Mak.." Jawab Rahim sambil menuju ke bilik..

' Isk ko ni Senah..Rahim tu kan baru darjah 2, ko dah suruh kerja.!! Tak baik ko nanti ganggu pelajaran dia.." Mak Tijah berkata seakan marah..

" La..masa kecik la kita kena didik dia..dah besar..nanti susah.." Mak Senah cover line..

" Ye la..aku tau..tapi tak kan darjah dua ko dah suruh keje..isk ko ni..anak ko buat  keje ape ? " Mak Tijah bertanya ingin tahu..

" Kerja Sekolah !!! Jawab Mak Senah selamba..

1 comments:

miss nina berkata...

ingatkan keje betul
sekali keje sekolah daaa

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini