[Valid Atom 1.0] INSPIRASI JIWA KACAU: Pelbagai info pelbagai cerita dan pelbagai-pelbagai

Khamis, 1 Oktober 2009

Pelbagai info pelbagai cerita dan pelbagai-pelbagai

Dah lama rasaya tak Posting untuk Iklan Kreatif, Buzi dengan tugas harian..Bila kena warnig dengan Mod baru gelabah..Sory tuan..lain kali ada kelapangan boleh buat lagi..Kita segarkan minda..

Pernah tak kita terjumpa manusia pelik begini..

1. Tukang Rumah.
 Bila buat rumah orang bukan main cantik lagi..kemas dan mementingkan mutu,gaya dan keunggulan, tapi tengok rumah sendiri, lawa sikit dari reban ayam, Bak kata orang kalau dilanda Tsunami memang tinggal tapak jer..isi perut entah kemana.

2. Tukang Cat Kereta.
Sama juga dengan tukang rumah tadi kereta pelanggan dicat 2K,pepagi kaler lain,petang kaler lain,malam kaler lain-lain, TAPI kereta sendiri dah macam water coler lengkap dengan koleksi simen, mungkin nak memudahkan pelanggan nak pilih warna kot, tak yah guna pamplet,tengok contoh dikereta sendiri ajer..

3. Juruteknik dan pembekal komputer..
Ini untuk orang macam kami ler ni..bab orang mesti kasi yang canggih-canggih punya..kat kedai sendiri semua tinggal rangka jer..bayangkan tetikus tak der cover masih diguna lagi..he..he..sory tuan..

4. Apa perasaan anda jika terima SMS begini .. " Aku dapat berita tadi ko meninggal dunia pukul 10pagi tadi sebab Acciden..Betul ker? Kalau betul aku nak gi ziarah?".





Nak rasa minuman orang jahat ? Gambar ini dapat dicuri semasa penjahat itu pergi "Membuang" di tandas..










Sila datang sini untuk mencari teman bagi yang belum berteman atau yang sudah berteman.














Kesian..











Teknik ini boleh digunakan sekiranya anda malas menjawap benda yang sama kenapa??kenapa?? oleh kengkawan anda..















Hah ambik!! Nak mentekedarah sangat!!














Ingat dandut jer leh goyang !! Makan pun boleh bergoyang guna lidah..heran..heran..













0 comments:

Catat Ulasan

IKLAN ..kena wat ape?he.he..

Related Posts with Thumbnails

DAFTAR ADSENCE MUDAH DAN CEPAT

PAYPAL TAWARAN TERBARU..cubak..cubak

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SENI PERTUKANGAN WAJAH INSPIRASI

Terdapat ralat dalam alat ini

INSPIRASI TEAM

IKLAN..Buat macam biasa ye

INSPIRASI SAMAN MENYAMAN

Terdapat ralat dalam alat ini